Monday, November 26, 2012

Pretty man 漂亮的男人

我最反感吃饭时坐在我对面那个人突然挪到旁边的位置。我也不认识他,他也不认识我,我只是不得已才坐在这个人对面的。


Pretty man

"Do I look completely ugly today?"
"No! Why?"
"Do I look like a bad guy?"
"Of course not! Why?"
"Well, I couldn't find a place to sit down to have my dinner except that little seat opposite to that man. And you know what, when that two ladies sitting next to us go away, that funny man suddenly shift himself away. I wanted to go to somewhere else immediately you know?"
"Why?"
"Because I don't want to show respect to such people any more! But unfortunately, I just couldn't find one single place to go."
"Oh, maybe you shouldn't do that! Maybe he felt more comfortable moving away."
"You know, he is a man. A man would ever do that? Oh! Maybe I'm wrong. He is not a man, he is a pretty man. Yes! He's a pretty man."
"Pretty man?"
"Yes, pretty man, who must dress up a lot, look into the mirror a lot, train his tone a lot, shop a lot, act like a gentleman a lot, listen to music a lot and dating with girls a lot. Oh! Monsters! People get hurt, pretty man becomes pretty."

The following are proudly translated by Google
以下是自豪地通过谷歌翻译


漂亮的男人

“我今天看起来完全难看吗?”
“没有!”为什么?“
“你看我像坏人吗?”
“当然不是了,为什么?”
“好吧,我不能找一个地方坐下来,我的晚餐除了坐在对面的那个男人。而且你知道什么,离开时,两位女士坐在我们旁边,是有趣的人突然改变了马脚。我希望去到别的地方你会立刻知道了吗?“
“为什么?”
“因为我不想以示尊重这样的人了!但不幸的是,我只是无法找到一个单一的地方去。”
“噢,也许你不应该这样做!也许他感觉舒服多了,搬走。”
“你知道,他是一个男人。一个人会永远做到这一点?哦!也许我错了,他不是一个人,他​​是一个漂亮的人。是的!他是一个漂亮的男人。”
“漂亮的人吗?”
“是的,漂亮的人,谁必须打扮了很多,照镜子了很多,训练他的语气很多,店里很多,像一个绅士了很多,听音乐很多,与女孩约会了很多哦!怪物!人们受到伤害,漂亮的人变得漂亮。”

tangkk

No comments:

Post a Comment